מהם 'טעימות' באתר ואיך בונים תהליך הובלה נכון של לקוח

טעימות באתר מבוססות על שיטת השיווק של טעימות בסופר. 

הגולש טועם משהו **בחינם** כדי להכיר אתכם, זה מייצר אצלו סמכות שאתם מקצועים והוא בשל להתקדם לשלב הבא.

חינם הכוונה היא למדריך חינמי, סרטון ערך מדליק, משהו להורדה.

הטעות הכי נפוצה שבעלי עסקים עושים באתרים זה הדבר הבא:

כלומר בונים טופס באתר אבל לו מייצרים לא המשך ומסתפקים בהודעת המערכה "הטופס נשלח בהצלחה".

אחרי שהגולש נרשם יש לכם הזדמנות לתת לא עוד טעימה, עוד משהו קטן שמספר לו על העסק שלכם, למשל אחרי שהוא נרשם, להעביר אותו לדף נוסף שמדבר על מוצר / שירות או הטבה כלשהי.

למשל מה שעשיתי באתר שלי זה פיזרתי כפתורים באתר ל'מתנה חינמית' מדריך מתנה, לאחר שהגולש נרשם הוא מגיע לדף תודה – איך הולך תהליך בניית האתרים / תהליך המיתוג בסטודיו. כלומר גם נתתי תוכן חינמי עם ערך שנשלח לגולש למייל וגם כבר חשפתי אותו לשלב הבא –  תהליך מיתוג / בניית אתר.

זה הדף להורדה שהגולשים מגיעים אחרי שהם לוחצים על הבאנר: http://www.indigo-graphics.co.il/brandigotimeland/

וזה הדף תודה (דף שנפתח אוטומטית לאחר שלוחצים על 'שלח'): http://www.indigo-graphics.co.il/brandinstudio/

דוגמא נוספת לתהליך כזה למשל למדריכת יוגה – עשינו באנר  עם טופס הרשמה '5 טיפים להתחיל את היום שלך עם חיוך', כשהגולש נרשם הוא מעבר לדף תודה – שיעור נסיון חינם!

כמובן שכל הגרפיקה צריכה לדבר באותה שפה כלומר עם שמתם תמונה מסוימת בבאנר, אותה תמונה או תמונה בסיגנון צריכה להופיעה גם בדף הבא.

ככה העסק ניראה אחיד ומקצועי, והעין האנושית מקשרת בן הנראות לתוכן.

כשאנחנו בסטודיו באים לעצב אתר, אנחנו מחליטים על התהליך ההובלה יחד עם הלקוח.

נקודה חשובה נוספת:

'טעימות' ותהליך ההובלה הם לא רק בבאנר שמוביל למתנה אלה לאורך כל האתר. כלומר – אנחנו ממש מתכננים מה קורה ללקוח מהרגע שהוא ניכנס לאתר עד הרגע שהוא לוחץ על הבאנר ועובר ל'טעימה הבאה'.תהליך ההובלה מורכב מ:

1. משפט / משפטים שיווקיים קצרים בתמונת פתיחה

2. פסקת טקסט מנצחת שמדברת ללב הלקוח

3. הרשמה למדריך מתנה

4. עדויות והמלצות

לכל עסק מתאים איפיון משלו אך הבסיס הוא אותו בסיס.

במהלך תהליך האיפיון אנחנו מתכננים גם את הדפים הפנימים ובונים אותם ככה שהגולש ישאר יותר זמן באתר וירצה לעבור בן הדפים השונים.

בסטודיו אנחנו ניגשים לאתר מנקודת מבט שיווקית ששמה דגש על תהליך ההובלה על מנת למקסם את האתר למטרה שלשמה התכנסנו -להביא לקוחות מדויקים לעסק באמצעות אתר שיווקי.

 

אם אהבתם את המאמר הוא טרם לכם שתפו אותו ברשת באהבה, ואם עדיין אין לכם אתר ואתם רוצים לבנות אתר תדמית שיעזור לכם בשיווק העסק שלכם ויבליט אתכם ברשת, השאירו תגובה כאן למטה.

נ.ב – המדריך החינמי 'מגולשים ללקוחות' מחכה לכם כאן: http://www.indigo-graphics.co.il/landwebgift/

 

שבוע טוב!

עקבו אחרינו באינסטוש

#אינדיגוגרפיקס

 
השארת תגובה